Ankhofgloria
http://ankhofgloria.anatolianrock.com
Dim Motion Single ÇIKTI!
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 İleri>>
Cevapla
exatingyoung

sağlam bi grup hakikaten güzel saoudlar yakalamışısınız cidden başarılar diliyorum bu tarzı yaşatan insanlara ihtiyacımız var ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Ekim 2007 12:46 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
meta_rock

Dinlerken söylediğimiz tek şey ne olmalı?

METAL RISE!=)

başarılar:..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Ekim 2007 2:06 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
dark_vader

Ne kadar kaliteli ve ne kadar güzel müzik yaptığınızı tekrar tekrar kafanıza cakmama gerek yok sanırım:D Zaten herşey ortada (günlük ziyaretçiniz, takipçi sayınız vs. vs.) Hiç şüphem yokki insanlığınız ve kişiliğinizde yaptığınız müzik kadar kaliteli ve güzeldir. Dinleyenlere  ’ohaaa cüüüüş yok artık vaaayyy süper lan ’dedirten bestelere  imza attığınız sadece birkac kişi tarafından değil herkes tarafından bilinen birşey. Deyindiğiniz konuya sonuna kadar katılıyorum. Herkesin kendini manovar sandığı bir otramda müzik yapmaya calısıyoruz. Ama sundan emin olun benim gönlümde manovar kadar kaliteli müzik yapıyorsunuz. Sizinle aynı şehiri paylaştığım için kendimi cok şanslı görüyorum. En iyi, en güzel günler sizlerler olsun. SAYGILAR
Bu mesajın yazıldığı tarih : 2 Ekim 2007 5:44 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
pal

Single cdsi elime geçti çok güzel olmuş, teşekkür ediyorum başarılı olacağınıza inanıyorum.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 29 Eylül 2007 2:48 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
KARAKELEBEK

yeni demo hayırlı olsun...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Eylül 2007 2:15 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
aliburak88

gerçekten kaliteli işler yapan bi grupsunuz... sizleri gelecekte daha iyi yerlerde görmek isteriz...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Eylül 2007 2:56 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
karakefen_

kayıp gölgeler diyarı süper..oldukça hoşuma gitti
Türkçe sözlü yeni şarkılarınızı bekliyorum..yolunuz açık olsun
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Eylül 2007 11:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
perspektiff

arkadaslar tebrik ediorum.cok ii demolar.dinlerken keyfim yerindeydi yane:)) basarılarrr...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Eylül 2007 8:29 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Lehtious

Çok teşekkürler, bu emeğin karşılığı sizlerin beğenisiyle karşılık bulmakta bundan emin olun. amacımız emek harcayıp yaptığmız besteleri sizlerle paylaşmak. bizİm için müzik ’Paylaşmak’ demek. güzel yorumlarınız ve hergün artan ilginize sonsuz teşekkürler. şuan için ’single’ dağıtımı halen beklemede, sponsor sorunumuz halen sürüyor ama sezon başında tekrar tüm kapıları çalacağız ve bize ulaşan herkese ulaştırmaya çalışacağız. buarada ilerki zamanlarda yarışma haberleri de verebiliriz sizlere. Takipte kalın :)

sevgiler&saygılar...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 2 Eylül 2007 1:51 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
tubii_12

çok başarılıı :) müthiş bi emek var ortadaa =) karşılıını ksn alıcaksınız başarılaar :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 2 Eylül 2007 1:03 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 İleri>>