Ankhofgloria
http://ankhofgloria.anatolianrock.com
Unique Dream of Glory
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 İleri>>
Cevapla
Forum_Admin

Ankhofgloria forumudur.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Temmuz 2006 9:22 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
INDOMIEL

ÇOK SAOLUN ARKADAŞLAR..DESTEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER...BESTE ÇALIŞMALARIMIZ SON SÜRAT DEVAM EDİYO EN KISA ZAMANDA KAYITLARIMIZI DİNLEYECEKSİNİZ.SAĞLAM Bİ KAYITLA YAKINDA KARŞINIZDA OLUCAZ  
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Temmuz 2006 7:00 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
PuppetMurder

Umarım herşey istediginiz gibi olur arkadaslar.Herzaman takipçiniz olmaya devam edecegim.
Sizlerin başarılı olacagına adım gibi inanıyorum.Beste çalışmalarınızda başarılar arkadaslar.
Kolay Gelsin


Apathetic-Gitar-Ilker
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Temmuz 2006 6:35 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
alltone

dostlar hadi kolay gele bizim komşu ozan ı görmek güzel.hadi kolay gele benlik bişi varsa elimden gelini yaparım...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Temmuz 2006 2:10 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
burocker666

vay vay vay...kimleri görüyorum... kadim dostlarım ozan ve sertaç...eternal dreamstan ayrıldıktan sonra bu kadar hızlı bi şekilde yeni bi oluşuma girmeniz takdire şayan doğrusu...size ve diğer elemanlara başarılar dilerim... AKADEMİK UYARI  grubu olarak her zaman yanınızdayız...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Temmuz 2006 10:26 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Lehtious

Teşekkür ederiz,bi
aksilik olmassa ağutos ayında enst. bi bestemize kayıt yapmayı planlıyoruz,sitemizden kolaylıkla ulaşabileceksiniz ..İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 16 Temmuz 2006 3:29 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
nazi_anamaya

merhaba arkadsalar demolarınız dinlemdim üzerinde calsıtıgınız eserlerın cok güzel olacagı kainatındayım emin diyer 2 grup gibi güzel parcalar cıkartacaksınız basarılar  
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Temmuz 2006 11:34 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
GICIKOLDUM

CANLARIM BENİM ÇOK SEVİNDİM SİZİN ADINIZA UMARIM HERŞEY DAHA DA GÜZEL OLUR.ÇÜNKÜ SİZ HERŞEYİN EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUNUZ YAPTIGINIZ İŞLERLE.YOLUNUZ AÇIK OLSUN...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Temmuz 2006 7:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Lehtious

Destek ve güzel dileklerini gösteren,değerli dostlarımız,kardeşlerimiz hepiniz çok sağolun...Sizlerle Ankh Of Gloria olarak daha da güçleniyoruz.En yakın zamanda size layık bestelerimize sitemizden ulaşabileceksiniz..Herşey için çok  teşekkür ederiz!..

Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Temmuz 2006 10:35 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
INDOMIEL

SONUNDA SİTEMİZ AÇILDI ARKADAŞLAR ...HERKESE HAYIRLI OLSUN:)BU GRUBUN EN ÖNEMLİ ÖZELLİĞİ TEMELİNDE DOSTLUK VE KRDEŞLİK OLMASI BENCE VE BÖLE OLDUKCADA (Kİ ÖLE OLUCAK)ÇOK SAĞLAM İŞLER YAPICAZ ARKADAŞLAR..ŞİMDİDEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER..VE BU GRUBU BEKLEYİN VE GÖRÜN
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Temmuz 2006 2:53 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 İleri>>